Over Fy-fit Fysiotherapie Nijmegen

Over ons

0
Vestigingen
0
Fysiotherapeuten

Tarieven

Wij hebben contracten afgesloten met alle zorgverzekeraars. Wij declareren onze zorg bij uw zorgverzekeraar. De vergoeding die u krijgt van uw verzekeraar, hangt af van de aard en voorwaarden van uw verzekering.

Als de kosten van fysiotherapie niet (meer) vergoed worden door uw verzekering, ontvangt u hiervoor een rekening van uw zorgverzekeraar of rechtstreeks van ons.

Medewerkers

Fy-fit Fysiotherapie Nijmegen stelt u als cliënt centraal tijdens de behandeling. Herstel, onderhoud of preventie, wij bieden altijd zorg op maat. Wij geven specialistische zorg door vooruitstrevend te zijn op het gebied van diagnostiek en behandeling (bijvoorbeeld: echografie en cursussen).
U kunt door uw huisarts of specialist naar ons verwezen worden, maar u kunt zich ook rechtstreeks bij ons aanmelden zonder verwijzing.

Youtube Kanaal

Subscribe voor ons kanaal en blijf op de hoogte van de nieuwste tips en adviezen om jouw klachten te verhelpen. Op ons kanaal vind je video’s over blessures, tips, adviezen en behandelingen. Veel van onze video staan ook gepubliceerd op de oefenpagina op deze website.

Folders

Klik op de onderstaande knoppen om de folder te bekijken of te downloaden.

Wat patiënten regelmatig vragen:

Waar zitten jullie?

Onze praktijk heeft verschillende locaties in Dukenburg, Brakkenstein, Overasselt en Wijchen. Klik hier voor een overzicht.

Kun je bekijken hoe ik verzekerd ben?

Wanneer wij uw patiëntgegevens invoeren kunnen wij direct zien hoe u verzekerd bent, de actuele status van uw aanvullende verzekering kunt u opvragen bij uw zorgverzekeraar. Wanneer u niet aanvullend verzekerd bent voor fysiotherapie of reeds door uw vergoeding heen bent, kunt u na afloop van uw behandeling direct per pin betalen.

Welke behandeling past het beste bij mijn klacht?

Na een intake gesprek wordt samen met u een behandelplan opgesteld, waarbij besproken wordt wat uw fysiotherapeut de beste behandeling vindt voor uw klacht.

Hoe snel kan ik terecht voor een afspraak?

Over het algemeen kunt u binnen 2 werkdagen terecht voor een afspraak, wij hebben geen wachtlijst. Klik hier om een afspraak te maken.

Wat moet ik meenemen naar mijn afspraak?

Naar uw afspraak mag u uw legitimatie en een handdoek meenemen. (wel of geen aanv maatregelen rondom Corona vermelden?) Wanneer u niet aanvullend verzekerd bent voor fysiotherapie of reeds door uw vergoeding heen bent, kunt u na afloop van uw behandeling direct met pin betalen.

Welke extra maatregelen hanteren we i.v.m. het Coronavirus?

Onze therapeuten volgen de voorschriften van het RIVM mbt het Coronavirus.
Om te zorgen voor een veilige omgeving vragen wij u uw afspraak te annuleren of om te zetten naar een telefonisch of Online Consult wanneer u last heeft van één van de onderstaande verschijnselen:
– neusverkoudheid
– hoesten, kuchen of niezen
– benauwdheid
– koorts (vanaf 38 graden)
– één van uw huisgenoten heeft koorts of benauwdheidsklachten
– er is de afgelopen 14 dagen bij u of uw huisgenoot COVID-19 vastgesteld

U kunt dit telefonisch doorgeven: 024-3447833 of via de mail: info@fysiotherapienijmegen.nl

In aanvulling op onze bestaande hygïene- en infectiepreventiemaatregelen hanteren wij extra maatregelen i.v.m. het Coronavirus. Zo zorgen wij ervoor dat uw bezoek aan onze praktijk zo veilig mogelijk is.

Wij vragen het volgende van u:
– Wij stellen het op prijs wanneer u  tijdens de behandeling een mondmasker draagt
– Kom op tijd maar niet ruim van te voren ( maximaal 5 minuten), dit om een volle wachtkamer te voorkomen
– 1,5 meter afstand te houden wanneer u in de praktijk bent
– Graag bij binnenkomst uw handen desinfecteren

Zou u zo vriendelijk willen zijn een eigen handdoek mee te nemen?

 

Start typing and press Enter to search

Open chat
Stel een vraag via WhatsApp